.

ute i solen!

Kategori:

Hej på er !
sitter nu ute i solen och solar samtidigt som jag skriver på ett arbete :)
idag var det nationella prov i matte som gällde, vet inte hur det gick... kändes sådär..
slutade iaf vid 1 tiden och tog så bussen hem tillsammans med Emelie och Annie. kan säga att från sekunde jag gick in i bussen ville jag bara ut igen! så otrooooligt varmt så det var helt sjukt asså! så direkt när jag hoppade av bussen tog jag moppen till grushålan och doppade mig! svalkande och skönt :D
idag ska jag la bara ta det lugnt, ska försöka skriva lite mer på arbetet. imorgon är jag ledig , vilket känns väldigt skönt!
nu ska jag sola vidare,puss!

Kommentarer

  • MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala säger:

    Sov gott i natt :)

    Önskar dig en najs onsdagsmorgon!! KRAAAM

    2012-05-23 | 00:24:34
    Bloggadress: http://mooollys.se
  • Sofia säger:

    Har ni också sådär helt underbart väder nu? :D

    2012-05-23 | 17:32:38
    Bloggadress: http://byfia.com

Kommentera inlägget här: