.

50 frågor om mig

Kategori:

1. Vad heter du? Jolin Larsson

2. Hur gammal är du? 17 och ett halvt ;)

3. Vart bor du? varberg

4. Hårfärg? brun (Y)

5. Ögonfärg? brun :)

6. Hur lång är du? 167 kanske

7. Kär? nej

8. Singel eller upptagen? singel

9. Hur många har du kysst? nedu, bra fråga!

10. När och vem pussade du senast?-

11. Har du hånglat med någon av samma kön? har la hänt ^^

13. Vem var du tillsammans med i ditt senaste förhållande? Kristian Eriksson

14. Dumpat någon? ja

15. Blivit dumpad? ja

16. Vad för killar föredrar du mest? dom som kan vara ens bästa vän, men som det finns det lilla extra hos

17. Vad har du för mobil? iphone 4

18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? maaaaassor :D

19. Favoritland? har ju inte varit utomlands, så får la säga Sverige haha :p

20. Favoritfärg? grön,lila,svart

21. Film? finns många :) men en ny favorit är "hungergames"

22. Bok? läser inte böcker..

23. Killar eller tjejer? killar

24. Vad gillar du mest med dig själv? min ögonfärg kanske. ne men jag vet inte :p

25. Vad gillar du minst med dig själv? mina lår och mitt lazyeye

26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan: min mamma

27. En person du älskar - mamma

28. En person du hatar - en viss person som förstört mitt bästa förhållande (y)

29. Ut och festa eller myskväll? beror på vilket humör å sånt jag är på :)

30. Saknar du någon just nu? isåfall vem?att jag gör! Matthias Svederberg.

31. Vad är det bästa som hänt dig? kan inte välja en sak ^^

32. Beroende av något? människor, att alltid ha någon nära mig

33. Ditt livs största misstag?finns många på den frågan med.

34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? min mamma;) finns ingen goare människa!

35. Har du några tatueringar? nej inte än :)

36. Piercingar? 5 i öronen och navlen

38. Har du någon förebild? mamma

39. Vad ska du göra idag? nu ska jag sätta mig och plugga sen blir det film :)

40. Vad är det värsta du vet? spinglar! och idiotiska människor som inte kan låta andra vara ifred, utan lägger sig i allt och förstör !

41. Vad är det bästa du vet? min familj,vänner och musik

43. Vad vill du ha just nu? sommar!

42. Vad åt du senast? en bulle

44. Vad köpte du senast? en bulle :p

45. Vem är din favorit kändis? Erik Segerstedt;) och channing tatum :)

46. Vilken är din favoritställning? finns många :p

47. Tränar du? ibland :)

48. När går du och lägger dig? när jag är trött ;)

49. Vad är klockan nu? 18:14

50. Är du nöjd med ditt liv? det rullar på

Kommentarer


Kommentera inlägget här: