.

den senaste tiden

Kategori:

hej på er! varit väldigt off här den senaste tiden, men det är för att jag inte har tid eller lust för bloggen just nu :) men kan berätta lite om dom senaste dagarna iaf :)

Fredag:
i fredags var det först skolan till 1, sedan mötte jag upp min underbara vän Kristian :) så åt vi lunch på stan och sedan gjorde vi en sak som är en hemlis tills vidare thihi. sen så hämtade Dedde upp mig så åkte vi hem till honom och tog en kaffe och packade cross grejor. så vidare till skällinge där vi körde cross i en timme ungefär, otroligt roligt faktiskt! så blir att leta efter en cross nu och sen börja på riktigt :D efter de så åkte vi iaf hem till han igen och sedan in mot stan för att äta, det blev mat på Sorba :) efter de åkte vi hem till honom igen och satt där med tre andra goa människor och drack och kollade på film. sedan så fick jag sova där eftersom vi kom på helt plötsligt att jag inte kom hem haha ;)

Lördag:
åkte hem från dedde vid 11 tiden och då var matthias hemma hos mig, så då tror jag inte vi gjorde något speciellt , men sedan på kvällen åkte vi och bowlade med jennie,rasmus och mille :) sen så köpte vi morötter,gurka,melon,dipp osv. och kollade på någon film :)

Söndag: då firade vi pappa, eftersom det var farsdag . och senare så åkte jag med matte till hans farmor och farfar och sedan hem till honom och käkade popcorn osv. och kollade beck! :)

grym helg med andra ord! och idag ska jag möta upp Dedde efter skolan så ska vi gå runt på stan lite och sedan hem till honom :)

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: