.

hej på er!

Kategori:

nu tänkte jag ta tag i bloggadet igen eftersom så många tjatar hål i huvudet på mig ;)

tänkte ta och berätta om min underbara helg!

i Fredags var det skola som vanligt , sedan när jag kom hem fick jag min efterlängtade tröja som jag beställt, fick även delarna till min cross+ att delta hann pressa ihop veven! efter detta fick jag ett mail om att jag åter igen har sommarjobb på fladen, där jag jobbade förra året.

på kvällen drog jag hem till Dennie och då blev det massa mek ute i garaget, klockan 06:00 var motorn ihop monterad och crossen hel. tog allså en hel natt för att få ihop den! tur att jag har världens bästa som hjälpte mig! :D

blev inte många timmars sömn då jerry ringde och väckte oss vid halv 10, så då va det bara upp och fixa för att sedan dra ut och köra med massa goa killar. och crossen gick hur fint som helst! så en natt var det värt!!

körde i ca 4 timmar, sedan va det hemåt som gällde för att fixa mig snabbt och sedan vidare mot veddigehållet med annie och frida. Där blev det förfest med några killar och sedan vidare till lokalfesten i veddige som min underbara vän Julia och hennes kompis hade :) va riktigt trevligt faktiskt, träffade massa goa människor!

slutade med att jag sov hos johan då jag inte kunde ta mig hem :p
på lördagen kom jag hem vid halv 2 tiden, och då blev det lite mat innan jerry ringde och sa att det blev körning. så mot skällinge igen för att köra med killarna ;) ännu en lyckad dag med crossen!

på kvällen kom min fina vän Tobias hit och kollade en film med mig :)

varit den bästa helgen på läääänge! tack alla!!

idag när jag vaknade var jag så otroligt trött så jag orkade verkligen inte ta mig upp, kändes som mina ögon brann typ.. så fick bli en dag hemma idag för att vila upp mig. somnade vidare och vaknade vid halv 12 tiden då blev det frukost på sängen till supercross.

nu ska jag ut och springa lite hade jag tänkt, sedan blir det plugg.
puss!!

älskade tröjan 
godingar! 
från vänster, Jag, Pontus, Mackan, Nicke, Dedde, Alex, Christian, Jerry.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: