.

bra dag!

Kategori:

Igår va det skola som vanligt, efter lunch drog jag och Matilda upp till ps och hälsade på bland annat Pontus! ångrar lite att jag inte går där, när man träffar allt folk där... 
Sen var det iaf körlektion som gällde, börjar närma sig nu! :D 
 
När jag kom hem så storstädade jag och möblerade om i mitt rum, riktitg nöjd faktiskt! kan säga att det inte är lätt att möbler ett rum när man har en 180säng, 3 gaderober , en stor byrå och en soffa ;) men gick tillslut att få det lite bättre än innan ;) 
 
på kvällen drog jag och mamma in till stan och övningskörde, behöver vara 100% säker på rondeller, så därför fick det bli 23 rondeller som kördes igenom, kan säga att det sitter nu! ;) 
 
idag är det skola som gäller, sen har jag körlektion 15:20 och efter den kommer Dennie och hämtar mig så blir det cross körning i det underbara vädret! låter som det blir en riktigt bra dag! 
 
puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: