.

mina senaste dagar

Kategori:

hej på er! dåligt med bloggade men har haft lite fullt upp känner jag :) 
Valborg firade jag hemma hos marcus, i världens ände verkligen! :O var faktiskt riktigt skoj där, lagom med folk :)
sen har jag haft långledigt nu faktiskt, onsdag var vi lediga,torsdagen gjorde jag halkan tillsammans med min goda vän Pontus, fy satan va roligt! :D sen på kvällen åkte jag och några ifrån skolan upp till göteborg och var med på svt debatt, riktigt intressant! sen var vi lediga fredagen och då hade jag körlekion sedan på kvällen umgick jag med min fina vän Tobias :) 
 
igår drog jag på lokalfest i veddige med ett gott gäng goa killar, var la sådär kul där. var massa slagsmål hela kvällen och slutade med att polisen kom. thats life ;) 
blev iaf efterfest hos pontus tsm med pontus och johan. sedan slockande vi där och kan säga att jag sover aldrig emellan dom två igen haha kunde inte röra mig på hela natten ;) 
 
nu har jag legat ute och solat en stund och tänkte faktiskt ta tag i lite plugg :) 
puss! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: