.

hej på er!

Kategori:

Hej på er! nu var det ett bra tag sen jag gjorde ett riktigt inlägg, så tänkte bjuda på det nu.
 
idag är sista dagen på jullovet, och det känns både bra och dåligt. hade inte tackat nej till längre lov, men ska ändå bli skönt att komma tillbaka och få gjort något vettigt ;)
 
idag ska jag bara ta det lugnt hade jag tänkt, får se om jag träffar en go människan senare :) jag har en dålig vana att lyckas försova mig just första dagen efter jullovet,haha har gjort det 3 år i rad tror jag ;) så ska se om jag slipper sova själv, då kanske jag kan ta mig upp lättare ;) får hoppas.
 
för övrigt har jag haft ett bra lov med massa skoj, bra julafton och grym nyår! nu ska jag ta och äta frukost ;) pusshey!
 
följ mig på instagram, mer aktiv där ;) @jolinlarsson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: