.

Anton Ewald

Kategori:

Igår åkte jag in till stan med min fina vän Julia för att se Anton Ewald. herregud säger jag bara, alla småbarn som stod och trängdes allt som hade en TIMME innan spelningen böjrade, helt sjukt. Men Anton va iallafall sjukt bra, och helt underbart snygg! helt kääär! 

 
efter det skulle jag egenltigen varit med Dennie, men han va för bakis för att orka göra någonting ;) så åkte hem och umgicks med kusinen iställlet. 
 
idag slutade vi rätt så tidigt , så kom hem för 3 timmar sen ungefär. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem ifrån jobbet så ska vi ut och övningsköra, fick veta i morse att jag ska på halkan på torsdag!! helt sjukt va nervös jag är :o kommer faila totalt... som tur är har jag min goda vän Pontus med mig som också ska ha halkan då :D 
 
puss
åååh snygging
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: