.

hej hej

Kategori:

haft lång ledigt så därför har det inte blivit någon uppdatering :) 
 
men i tisdags var det körning som gällde, riktigt roligt faktiskt! 
onsdag försov jag mig.. så blev att jag jobbade hemifrån den dagen :) sen drog vi hem till marcus på grogg. riktigt trevligt ! :D 
torsdagen spenderade jag hemma och bara tog det lugnt. fredagen blev det att kolla på fotboll, tyvvärr blev det förlust för bänared. kvällen spenderade jag hos min goda vän matilda där det blev grogg med härliga människor :) 
lördagen tog jag det också lugnt. kollade lite film på morgonen och sedan blev det körning med en utav mina favoriter, Jerry! :) kvällen var också lugn. 
 
och denna dagen har jag spenderat ute, gått en promenard,goast med hästarna , rensat på gården och sen har jag också städat mitt rum :) om ca 10 min ska jag och mamma iväg och kolla på bänareds B-lag match :) 
puss
lite bilder från dom senaste dagarna 

 

Kommentarer

  • Sofie♥ säger:

    Gud vad roligt det ser ut att köra cross :)

    2014-01-02 | 13:59:43
    Bloggadress: http://sofieiistheking.blogg.se
  • Malin säger:

    Åh vad kul det ser ut! :) Jag har provat att köra cross en gång i mitt liv och då kraschade jag in i ett elstängsel, så jag har lite fobi för det haha

    2014-01-02 | 21:55:35
    Bloggadress: http://malinjerreling.blogg.se

Kommentera inlägget här: