.

ett till sånt där tråkigt "frågor-inlägg" ;)

Kategori:

Du under 2012..
Har du gråtit? - ja
Har du skrattat? - mycket!
Har du sovit i tält? - nix
Har du sovit under bar himmel? - det tror jag inte
Har du varit på Gröna Lund? nej
Har du varit på Liseberg? - japp
Har du varit på Kneipbyn? - och det är?
Har du varit i en annan stad? - yes
Har du bott hemma? - ja

Dina vänner under 2012..
Har en nära som dött? - nej,tack gode gud för de <3
Har en vän sökt tröst hos dig? - ja
Har du sökt tröst hos en vän? - ja..
Har du sovit över hos en vän? - jaoo
Har du varit kär i en vän? - nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - ja :)

När har du som mest..
Gråtit under 2012? - när det tog slut med Kristian.
Skrattat under 2012? - hela tiden som inte rört den perioden :)

Denna månad:
Har du kysst någon? - ja
Har du pussat någon? - ja
Har du kramat någon? - yes
Har du skrattat? - alltid
Har du gråtit? - ja..
Har du varit glad? - otroligt
Har du varit ledsen? - ja..

När...
Grät du senast? - när jag och en underbar människa bråkade i början utav denna månaden..
skrattade du senast? - idag :)
Duschade du senast? - för en timme sen typ
Lyssnade du på musik senast? - nu

Vem..
Kramade du senast? - Dedde
Pratade du i telefon med senast?- Johnny
Fick du sms av senast? - Henke
Kommer du ifrån? - mamma? pappa?

Dig..
Heter? - Marion Annie Jolin Larsson
Hur gammal är du? - 17
När fyller du år? - 25 Maj
Tycker du om någon just nu? - ja.
Jag samlar på? - massor (a)
Gröna eller röda äpplen? - gröna
Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen? - Annie <3
Vilken tid gick du upp idag? - 12/ halv 1 tror jag :p
Har du sovit i din egna säng inatt? - nej
Har du sovit ensam inatt? - nix
Har du strumpor på dig nu? - nej
Hur svarar du i telefon? - hallå?
Vad ska du göra ikväll? - ska snart sova :)
Vad ska du göra imorgon?- tror det blir stan och fixa det sista till nyår, och sola :)
Vad vill du bli när du blir stor? - det vet jag inte än
Var vill du bo när du blir stor? - LA <3
Är det okej att gråta?- alltid
Vilken årstid tycker du bäst om? - soooommar!
Skulle du göra om du vann en miljon? - använda den i min sparning till mitt feta hus jag ska ha när jag blir stor!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - nej
Vill du gifta dig? - ja
Vill du ha barn? - självklart!
Solar du ofta? - ah på sommaren
Är du bra på att laga mat? - haha nej det kan jag inte påstå!
Gillar du att dansa? - mjo
Hur vig är du? - lagom ;)
vilken är din favoritglass? - ben&Jerry's Tror du på ett liv efter döden? - ja faktiskt
Är du morgon eller kvällsmänniska? - kvällsmänniska ;)
vilken ögonfärg har du? - Brun :)
Vilka hårfärger har du haft? - alla sorters brunt, svart,rött,orange, svart med lila nyanser och svart med blåa nyanser ;)
Är du beroende av något? - att ha någon nära mig
Brukar du bädda sängen? - ja så duktig är jag
Har du kysst någon under den senaste månaden? - jaaao
Vad var det senaste du sa? - vaaa? -till pappa
Saknar du någon nu? - jaaaaa, min fina annie.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: