.

Nu blire plugg

Kategori:

usch vilket jäkla väder det är! fy satan!
men dagen har iallafall varit hyffat bra iaf. började dagen med medieproduktion, där jag gjorde klart en fotouppgift. sedan hade vi medier,sammhäll och kommunikation där jag fick gjort klart två uppgifter till! så otroligt skönt! nu har jag bara en uppgift klar att göra sen är jag klar med alla rester!:D och jag är snart klar med denna uppgiften med! wiiie!
efter skolan idag hade jag och söta Elin följe ner till stan eftersom hon skulle med sin buss och jag skulle vänta på pappa, så tänkte att jag kunde kolla runt i lite affärer. kan säga att det blev en blöt promenard ner ! fick iallafall trösta mig med en vanilj latte på EH sen!
och nu har jag spelat kort med familjen en liten stund,och jag vann! wihoo ...
imorgon har jag engelska prov så får sätta lite fart med pluggandet på det. eftersom det inte har bliviti såå mycket plugg hehe :p
puss!
plugg drycken..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: