.

Go dag

Kategori:

Har varit en riktigt bra dag faktiskt :) vaknade upp och åt frukost och fixade mig.
sedan bar det av till skolan, och när jag hoppade av bussen stod min älskling där eftersom han också började 9. så blev prat med honom i ca 15 minuter,mys!:)
sen har vi typ haft lite rester å sånt idag,men jag blev så otroligt trött på andra lektionen efter att ha suttit i en go sakkosäck nån timme, så orkade inte göra så mycket :p
sedan var det mat och sen höll jag på med en uppgift i digital skapande :)
vid 2 slutade jag och då hämtade pappa mig och då tog jag tag i städningen på mitt rum,vilket behövdes :p
så nu är här rent och fint!
sedan bar det av till match, slutade 3-3 men om man ser över matchen hade vi mest chanser och ett bättre spel i överlag,deras mål var lite "tur - mål" om jag får säga de :)
men jag tycker att det var en riktigt rolig match, även fast jag fick lite smällar haha!
blev stämplad två gånger på samma ställe så jag knappt kunde gå, blev glidtacklad av en stor tjej så jag landade på bröstet och fick svårt att andas, och en tjej sprang in i mig så jag fick ont i armen och sidan av magen. men inget utav detta fick mig att gå av plan ;)
se så fick ju en tjej tillbaka om man säger så...
ne nu har jag skrivit mycke och tror inte det är så kul att läsa haha.
puss på er !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: