.

dagen

Kategori:

Började dagen med att jag försov mig så jag missade bussen haha ^^ så låg kvar brevid älsklingen en stund och sedan tog vi oss upp och åkte med mille till skolan :) då kom jag mitt i digitalt skapande lektionen , som var helt okej. sedan hade vi medier,sammhäll och kommunikation som också var helt okej. efter det blev det en regning/blöt promenard till matsalen tillsammans med Elin och Lovisa. efter det hade vi matte muntligt nationella som gick bra tror jag haha ;D
sen så bar det hemmåt och kolla BB och sedan dra sig in till stan med mille för att spela vår första match i korpen serien, blev förlust med 2-0 men det gör inte så mycket eftersom vi kommer möta dom igen :)
när jag kom hem blev det lite engelska plugg och nu kollar jag bb och pratar med älsklingen.
puss!
om det blir fint väder imorgon blir det en ridtur på tallen om tiden räcker till :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: