.

värmer fötterna framför ugnen

Kategori:

Igår efter skolan så följde natalie med mig hem så red vi en tur på Tallen och Lukas :) sedan så åkte vi hem till natalie,duschade och la oss i sängen för att kolla Big Brother. kan ju säga att Sipan är ju ett jävla svin! helt rätt att han åkte ut pga det!
iallafall, sen idag så tog vi moppen till skolan. jag hade en lektion sen på andra lektionen gjorde jag matteprov. det var då jag började känna mig illamående så pratade med min lärare om att åka hem, vilket han tyckte var en bra idé eftersom han hade sett på mig att jag inte mådde bra. men följde iallafall med till matsalen eftersom det var pannkakor (a)
sen när jag kom hem fikade jag med mamma och pappa och sen tog jag in tallen och red han lite, eftersom jag samtidigt gjorde ett fotorepotage som ska in nästa vecka.
nu sitter jag och äter stekt ägg och värmer mig framför ugnen.
kanske åker hem till älsklingen ikväll eftersom han praktiserar nu i tre veckor och kan knappt träffa han då eller prata med han på dagarna. så får hoppas att jag åker dit :)
imorgon ska vi upp till Göteborg på sylist sm med skolan. så det blir en chill dag !
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: