.

Riktigt bra fredag

Kategori:

Igår var det en riktigt bra dag!
började med att jag vaknade upp brevid älsklingen,sedan drog jag inte till stan och mötte upp alla på skolan. så tog vi tåget upp till Göteborg,där vi skulle kolla på stylist sm. blev att titta på de,gå runt lite i nordstan och sedan tillbringa mycket tid ute i värmen. kändes som en dag mitt i sommaren! helt otroligt underbart!
sedan blev det tåget hem och jag , natalie och lovisa hade lite VIP på vägen hem.. en stund iallafall,tills en sur tjej som jobbade på tåget kom och sa att vi inte fick sitta där?haha
sen så åkte jag hem till älsklingen och fixade mig för att sen åkta till lovisa i bua där jag tillbringade kvällen med två underara tjejor Natalie & Lovisa! då det blev god mat och lite dricka. ni är bäst,puss!
sen kom älsklingen och hämtade mig så då blev det hem till honom och mysa!
puss !
(bilder kommer senare eller imoron)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: