.

Bloggpaus

Kategori:

HejHej!
har haft en liten bloggpaus som ni säkert märkt.men har haft väldigt fullt upp!
i fredags var det bastu,bad,grillning,dricka och massa annat kul med några underbara vänner! blev riktigt lyckat! lyckades tillochmed skada mig,haha!
måste berätta om de.. Det var så här att jag , Maja,Victor och Adam var så grymma så vi badade i havet först! och sen ville Julia också bada, så jag och maja skulle vara snälla och bada med henne! så går vi ner för trappan till vattet då julia plötsligt halkar och flyger på mig som gick före henne, så jag flyger ner och drar armen rakt i järnräcket! direkt när jag kommer upp ur vattet var det helt svullet och blått haha! stackars julia, hon mådde så dåligt över de ^^
men sen slutade det iallafall med att jag,natalie,kristian och Alex drog hem till kristian och alex och sov där!
sen på lördagen var det kalas hon kristians mormor som gällde :)
söndagen var det kalas hemma hos kristian som gällde, för kristians halv syster fyller år :)
sedan åkte vi hem till mig. och igår (måndag) var det jobbintervju på gekås som gällde! gick riktigt bra! så får bara hoppas på ett bra svar! sedan bar det direkt av till sjukhuset för att kolla upp min arm som fortfarande var svullen och blå. men det visade sig att det inte var någon spricka eller så utan det var en intreblödning :)
sen så kom älsklingen till mig :)
idag har det varit skolan. har också fått reda på att vi kommer gå nere vid hamnen från och med nästa år,grymt!
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: