.

Ben and jerry's!

Kategori:

igår efter skolan drog jag ner på stan med Emma så köpte jag Ben and jerry's till mig och min älskling för att överraska han lite på våran 16månaders dag!:)
han blev jätteglad hihi (a)
så sov jag hos min fisunge då :) var också nere på pizzan med henke och alex , jag var mest som sällskap eftersom jag inte var sugen på pizza då :p men tog lite av kristians kebabtallrik hihi :D
-
idag hade jag och Emma bussrace!;) haha. det går nämligen två bussar från bua, men vi lyckades komma på varsin :o så vi hade lite tävling,och våran buss vann såklart;)
sen var det iaf skola 08:20 till 11:05 , helt okej!:)
då kom mamma och hämtade mig och amanda,eftersom det inte gick någon buss förän halv 3!-.-
så när vi skulle lämna av Amanda i rolfstorp passa vi på att hälsa på gamla skolan :D lite små kul sådär ;)
sen var det hem för mig och mamma,så lagade jag mat :D sedan blev det att åka och hälsa på en gamal man som vi bodde granne med innan, han flytade när jag var 2 år :) riktigt kul att träffa honom! eftersom jag inte träffat han sen jag var 2 :o
nu ska jag städa lite tills min fisgris kommer! mysigt värre!:D
puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: