.

grym helg!

Kategori:

Ledsen för verkligen INGEN bloggning i helgen! men har verkligen haft fullt upp!
i fredags var jag och kristian hemma och typ spelade tekken 6 med jennie och emil,var på donken och lite sånt :)
sen i lördags drog jag , kristian , jennie och Emil till Halmstad och badade i sannarpsbadet och sedan blev det bowling. sen var det hem och kolla film och somna gott.Jag och älsklingen hade också 17månader! Älskar Kristian mer än någon annat på denna jord!<3
sedan på söndag var det upp till Göteborg som gällde för mig,kristian,jennie,emil och mie. så mötte vi upp Florian och Mattias. så blev det biltema och sedan Laserdome! grymt kul! sen var vi hemma vid 9 tiden :)
så ni förstår att jag inte riktigt haft tid :o
men har haft grymt roligt!
och nu till helgen blir det kanske liseberg ;)
nu har jag suttit och gjort massa uppgifter som jag inte hunnit med, känns riktigt skönt nu! har bara två kvar nu sen är jag ikapp :D
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: