.

Min helg

Kategori:

Hej. ledsen för ingen uppdatering under helgen , men jag har haft fullt upp!
men tar det lite fort! 
i lördags var det ju kungsmässan, sen blev det upp till Göteborg och hälsa på florian!
sen hem till natalie och hämtade ett akvarium :D  sen blev det film med älsklingen<3
söndagen vaknade jag upp igemte världens bästa! så blev det frukost och sedan åkte jag , kristian, jennie och emil till kungsbacka (igen) för att köpa växter och sand åå sånt till akvariumet, eftersom jennie och emil också fick hem ett akvarium fast från emils familj, så blev det massa pyssel med dom hela dagen hihi :)
sen på kvällen blev det film,chips,cola & pepparkakor och annat mysigt ! :D
-
nu sitter jag iaf i skolan och väntar på Samuel så att vi + Elisa kan gå ner till stan och filma :) dom andra i våran grupp är nämligen vid polisstationen och filmar ;)
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: