.

Min helg

Kategori:

det har varit en mysig helg!
i fredags åkte jag till ehlin,när min bby kom dit =) så var också Gabbi,Amanda,Emelie och Kim där=) så hade vi massa skoj. sedan runt 12 tiden åkte jag och min älskling hem till mig och sov.
på lördagen kommer jag faktist inte ihåg vad vi gjorde, tog det mest lugnt =) och på kvällen la vi oss i bader (y) underbart.
nu idag har vi också mest tatt det lugnt,för jag är sjuk å så =) men innan hade vi iaf rakludder-krig haha! hela mitt hår var fullt utav rakludder! skojjar inte, det var helt vitt haha x) så blev att tvätta det då,såklart ;) ♥
men vid halv 9 sa jag hejdå till älsklingen då han åkte hem :( och nu kommer jag sakna han så otroligt mycket eftersom vi kanske inte kommer ses nästa helg :( för han ska på lan... men men,blir en helg med tjejerna då :)
nu ska jag hoppa i säng. inte sovit något på två nätter nu,typ. för har varit så förkyld så jag knappt kunnat andas.så blir att stanna hemma imorn.  Pussen
Älskar min Kristian Eriksson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: