.

Mysigt lov

Kategori:

för ca en halv timme sedan åkte min älskling här ifrån, puttinutt :( men vi ses ju till helgen igen:)
så just nu sitter jag och lyssnar på massa jul musik och dricker en kopp kaffe. vet ni att det var snö igår natt? ;) för er som missade det kan jag säga att det var mysigt :D

men jag får la ta och berätta lite om hur mitt lov har varit ;)

förra helgen var det ju halloween fest som ni vet :) i måndags hade jag och kristian ett halv år tillsammas♥  i onsdags bowlade vi med bland annat min knasiga kusse :) torsdags var jag , florian,mille och jennie i stan och sålde "julblommor" för våran klassresa grej, så dom hjälpte mig;) tack. i fredags fick jag smaka hårspray och hade tandkräms krig med min älskling ;) haha. och igår (lördag) var jag och kristian hos Emelie på "fest" med några fler :) kom hem halv 5 ;o höhö, så vi sov till 3 idag, lite mys där ju :p
idag har vi bara tatt det lungt typ :) tack för att du gjorde mitt lov bäst, älskar dig bby ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: