.

lång dag

Kategori:

dagen har varit låååååång! som sagt fick jag gå upp ca 20minuter tidigare för att syster missade bussen.och jag hann inte äta frukost. sedan har jag haft massa lektioner, sen när jag åker bussen hem 15:35 så måste busschafören hjälpa en kvinna som blivit sparkad i huvudet av en häst, som inte ens kommer ihåg vad hon hette,var eller bodde. och hennes öra var nästan borta :o så vi fick sitta i bussen i 40minuter medans han hjälpte till. sen så fick vi åka upp till skällinge och ta den vägen.så kom hem ca 16:45.när jag i vanliga fall brukar vara hemma 15:50 , lite surt -.- sen iaf har jag mest tatt det lugnt,duschat åå så :) nu ska jag äta lite sedan blir det att lägga sig i sängen och kolla film och sen sova :)
imorn ska jag hem till min baby, alltid mys♥puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: