.

mys

Kategori:

igår när vi slutade skolan kom Kristian och Gezim dit :)<3
så gick jag och kristian m amanda hem till henne. sen efter en stund kom Gabbi och Gezim :)
så myste vi en massa och sen när vi åt fick gabbi ett av sina "diskutions-anfall" ;D haha! gullunge!'
sedan snacka vi med emelie och annie som sa att dom hade annie hus för sig själva och ville att vi skulle dra dit.så det gjorde vi ;D och jag kan säga så här , jag rekommenderar inte salt i kaffe -.-"
sedan iaf drog jag kristian gabbi och gezim hem till mig :) så sov vi här<3 Älskar dig Kristian<3
-
så idag har vi mest bara legat i sängen och myst och snackat :)
och för så där två timmar sen åkte dom :(
men nu sitter jag iaf och myser i älsklings tröja som han glömde här :)
ikväll åker jag förhoppningsvis hem till han efter han slutat jobbet :)<3
mys! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: