.

<3

Kategori:

inte varit hemma på hela helgen,därför har jag inte bloggat något :)
men i fredags efter skolan åkte jag och annie in till stan och kolla runt liten.
senare mötte vi upp Kristian,Carro och Kigge :) men sen skulle annie på moppe kurs så då gick vi runt lite sen satte vi oss på Akropolis.. sen så tog jag och Kristian bussen hem till honom. så åkte vi typ till henke en stund. sen till stranden och firade kristian :)<3 sen hem och sova (L).
-
vaknade upp vid 2 med världens huvudvärk.. så vi låg kvar i sängen till 4 :p sen upp och äta frukost vid halv 5 haha . sen åkte vi runt lite i bua :) sen åkte vi och köpte pizza, sen vidare till stranden igen och va där till typ 2-halv 3 :)
sen sova(L)
-
och idag vaknade jag då hos kristian sen åkte jag hem.och typ tvättade håret sen vidare till mormor och fika där :)
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: