.

'

Kategori:

Tisdag: vanlig slapp dag. sedan på kvällen kom Jessica och hämtade mig och Jennie. så åkte vi in till stan, släppte av Jennie hos Martin och sedan mötte vi upp björn vid Mio. så åkte vi vidare till Rolfstorp och mötte upp Johan också. sedan ut till Sara, där Jessica bor ensam nu typ (: så satte vi oss i soffan och kollade Wrong Turne ;) älska! och klart som fan skulle Björn tvunget skrämma mig när jag gick på toa. och Sedan gjorde Johan desamma me Jessica,som skrek en aning mer än mig ;) sedan iaf gick vi åå la oss eftersom Björn och Johan skulle upp tidigt och jobba (:
.
Onsdag: vaknade då upp av att Björn stängde av sitt alarm på mobilen. men vaknade inte av själva alarmet?konstigt. Iaf, så drog Johan och Björn då. sen vid 7 tiden satte jag och Jessica oss och åt frukost. sen vidare hem till mig. så fixade jag mig lite snabbt sen drog jag,Jennie och Martin hem till Martin och hämtade hans sjukt gulliga ungar Kasper och Filip :D så satte vi oss i bilen mot Göteborg (y) vi skulle nämligen till lek och bus landet med dom små ;)  kan ju säga att det var en väldigt bra tränings pass att springa runt där och leka! haha, upp och ner, under saker,hoppa över,krypa,cykla,åka skriskor, hoppa.. aa ni fattar! i 3 timmar gjorde vi detta haha. sen åkte vi till Max och käkade. sen somnade jag och barnen i baksättet innan vi ens kom utanför Göteborg (a) sedan åkte vi hem till Martin och la oss i sängen och typ sov! så pratade jag med Björn,så han kom dit sen (:
så sen åkte jag,jennie och björn hem till mig och kollade hitta nemo (Y) men jag och Björn somnade,haha. sen kom Martin med "Bröllops fotografen" som jag velat se så länge! men så va det något knass med skivan så det typ bara laggade. så vi satte på "Cry baby" ist. men jag var så trött så jag gick och la mig sen och björn åkte hem. ZzzzZZZz..
.
Torsdag: vaknade vid 10 tiden, trött som jag vet inte vad! efter igår. tränings verk lite varstans på kroppen har jag me :P satte mig och åt frukost. och dagens planer är typ :Färga håret,Plugga och sen kanske jag drar in till Björn en stund, ska prata med honom sen efter han slutat (: annars får jag se vad kvällen bjuder på!
Kyss,<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: