.

hemma igen

Kategori:

hej,, nu e jag hemma :)
kom hem vid halv 1 tror jag.
vid ica krysset gav jag upp helt med cykling, jag har liksom problem med mina ben typ, så klarar inte av att cykla långa turer, så de blev för mig att ringa mamma så hon fick hämta mig där.
men medsans jag väntade på henne satt jag med Magnus och cirka och försökte klura ut en sak ;)
nån grej , man fick typ 10 namn som man skulle göra till yrken, och jag (amanda,linnea) var såklart dom ända som klara alla ;) så vi vann, så de blir typ att få pris i skolan eller nåt, haha . tack vare mmig då, amanda och linnea lämnade ju mig där coh cykla vidare , så jag satt och klura ut mer än hälften av uppgiften. så ;) haha.



så nu har jag fjäskat reält för typ alla lärare ;) haha .

nu sitter jag och fetar mig med loka och liiiiiite marabou , ska fan inte äta mkt marabou iaf.. bara liiiite ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: