.

hej igen!

Kategori:

hej igen, har haft en lång blogg paus. och det beror på att jag inte känt att jag haft lust,ork eller tid till att blogga. men har hänt en del sen jag skrev sist. Jag och Kristian har gjort slut, men vi är goda vänner nu och träffas fortfarande och snackar med varandra :) så är inte som det brukar bli med alla par som gör slut, att dom aldrig mer pratar med varandra, utan vi har kontakten vid liv eftersom vi inte vill förlora varandra. men det fick bli på detta sättet att vi gick skilda vägar. det var det absolut jobbigaste jag varit med om,och jag mådde skit flera dagar. men eftersom jag har dom bästa vännerna så tog jag mig igenom det, vill ge ett extra stort tack till min absolut finaste vän Annie! utan henne hade jag inte klarat mig igenom det,svär. fan va bra du är! så nu vet alla hur det ligger till iaf, och det känns faktiskt bra nu, klart jag saknar han och vårt förhållande, men livet är inte slut än, vi kanske hittar tillbaka till varandra en vacker dag :)
puss
 
biild bomb
världens bästa kille<3
 
 

























Kommentarer

  • annie säger:

    Du är så sjukt grym vännen! och jag visste att du skulle klara det! du är helt klart bäst!<3

    2012-09-04 | 13:00:45
    Bloggadress: http://aanniiiee.blogg.se

Kommentera inlägget här: