.

detta inlägget skulle komma upp igår kväll!

Kategori:

idag blev jag äntligen klar med mitt rum! har förändrats otroligt mycket och jag är super nöjd :D nu är det bara lite småpill kvar sen är det heeelt klart :) hade historia redovisning i skolan idag och jag är så sjukt besviken. för första gången var jag inte så nervös att jag höll på dö utan jag tyckte det var helt okej. men då ska såklart datorn börja lagga när vi står där framme och är mitt i reovisningen , så det blev massa fnitter och det gick så sjukt dåligt efter de... fan. sen hade vi iaf svenska prov och det gick helt okej. eftermiddagen hade vi media där vi skulle göra en kommunikations analys på en annons. slutade vid halv 3 och då bar det hemmåt för att fixa rummet. Snart ska jag ut till stallet och fixa hästarna innan matte kommer hit och underhåller mig :) puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: