.

bra spelat Skrapet!

Kategori:

Igår var vi som sagt lediga, underbart när det är så fint väder !
så jag låg ute och solade hela förmiddagen och sen tog jag moppen till skällinge för att köpa en dricka, mumms!
sen åkte jag och pappa till ullared så blev jag 4par skor rikare! visar bild senare :D
men när jag kom hem märkte jag att ett par råkade jag få två höger skor utav haha , fail. men mamma skulle fixa det idag ;)
fick också köpt ett nytt iphone skal på gekååås , det behövdes :)
när jag kom hem var det nästan direkt på med fotbolls kläderna som gällde, match med korpen stod på schemat!
vi hade det lite jobbigt eftersom vi bara hade en avbytare och det var ca 30 grader varmt ute haha :) men matchen slutade med 2-2 och jag kan lite stolt säga att jag gjorde vårt första mål :D så br spelat skrapet !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: