.

lite om mig

Kategori:

DITT LIV
Vad heter du? – Jolin Larsson
I mellannamn då? – marion , annie
Vart bor du? – Varberg
Trivs du där? – jodå
Brukar du läsa horoskop? – ibland :)
Har du körkort? – moppe (y) 
Äger du några converseskor? – jaop
Favoritdjur? – häst,hund
Vad spenderar du dina pengar på? – tallen,kläder och smått och gott (A)
Senaste konserten? – var nog rix fm i sommras :)
Sprit, cider, vin eller öl? – sprit,cider
Antal kuddar i sängen? – 5
Kan du baka bullar? – jadå! :D 
Bläck eller blyerts? – bläck
Mc donald's eller burger king? – Mc donald's

Är du allergisk mot något? – kiwi,pollen
Äger du ett busskort? – aah 
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? – grön och röd

Vad åt du till frukost? – två mackor
Hur ser du ut idag? – svarta nylånstrumpe byxor, vitt bas linne och en blå rutig skjorta
Nästa mål i ditt liv? – börja fota mer och bli bättre på de :)
Vad såg du senast på tv? – big brother
Hur svarar du i mobilen? –  hallå?
Vem ringde dig senast? – pappa 
Antal timmar sömn inatt? – 7-8 kanske
Sov du ensam? – nepp, jämte min älskling<3 

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: – jag och kristian<3
Såg dig gråta: – kristian tror jag
Fick dig att gråta: – kommer inte ihåg :)
Du gick på bio med: – kristian
Du gick på stan med: – matilda och Emy 
Skällde på dig: – haha vet inte ^^
Skickade ett e-mail till dig: - en annonsör

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? – absolut
Bråkat med ditt husdjur? – haha om jag har!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? – ja :o 

SAKER
Tar du droger? – jadå varje dag.. Nej! bara idioter som gör de!
Vad är du mest rädd för? – lastbilar!! spindlar och om någon gör en ful grimase mot mig och jagar mig...
Vart vill du gifta dig? – kyrkan eller stranden :) 
Vad hatar du verkligen? – lastbilar! falska människor som bara vill förstöra,och folk som bara klagar på allt!

Har du varit kär? – är kär!

Har du ett jobb? – ne :(

Gillar du att ha folk omkring dig? – ibland,ibland inte

Är du ett hälsofreak? – haha ne... 

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? – Erik Segerstedt när jag var 14..<3 
Är du ensam nu? – ensam i köket,ja :) 
Några piercings/tatueringar? –  ;)
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? – vad som helst som någon går runt och sjunger på.
Vill du gifta dig? – ja
Vill du ha barn? –  ja :D


FAVORIT
Rum i huset? – köket och mitt 
Typ av musik? –  blandat :) 
Månad? –  Maj för då fyller jag år! hihi och sen juni,juli,augusti för då är de sommar ;) 

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - nej
Köpt någonting? - nej
Varit sjuk? – börjar bli nu...
Sagt "jag älskar dig"? - ja :) 
Träffat nån ny person? –  har jag säkret :p 
Saknat någon? – alltid
Kramat någon? – jao
Kysst någon? – japp
Haft sex? – ja 

SENASTE
Låt du hörde: – nothin'on you 
Film du såg: – bröllopsfotografen<3 
Drink du köpte: loka tror jag. nej cola zero var de nog!
Mat du åt: – pyttipanna och ägg!:D 
Gången du åt en 7- hu? 
Människa du slog: – haha vet inte 
Längsta bussresa? – branäs resan med klass 9:) 
Irritation: – uttråkad

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: