.

halsfluss..

Kategori:

Sitter framför tvn och kolla big brother nu. var i stan innan och kollade herranas innebandy match, tyvärr blev det förlust med 6-5.. men nu får vi hoppas att dom vinner på söndag!
idag har det för övrigt varit en slapp dag :) gick i skolan 9-12 och gjorde typ ingenting. eftrsom jag gjorde min fotografering igår ;) men fick iallafall redovisat min affich, så imorgon är jag ledig!<3
natten har iallafall inte varit så bra,älsklingen har åkt på halsfluss så han höll mig vaken stor del utav natten.. stackars liten<3
nu ska jag kolla vidare så taggar vi en riktigt bra dag imorgon som består utav ledig dag,middag och bastu+bad med vänner från skolan! och sedan sova hos älsklingen :* även ifall jag kan få halsfluss så är det värt att gosa med min pojke<3
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: