.

Fotografering

Kategori:

Ledsen för att det inte har blivit någon uppdatering på nån dag. men igår efter skolan följde jag med älsklingen hem eftersom vi hade 22 månader :) det blev mys framför tv:n. vi skulle egentligen sätta på en film och äta popcorn men vi båda somnade (A)
idag blev det upp tidigt för att vara på stationen vid 8 där jag mötte upp kristina (stylist läraren) matilda,mikalena och oliva. då bar det upp till Göteborg , Baby barn mässan :)
blev massa fotograferingar och mys med barnen :)
var hemma vid halv 7 tiden igen och då blev det god mat.
nu sitter jag och håller på redigera bilderna jag tog idag, ska ju skicka ut bilder till dom som fotograferades, vilket kommer ta lite tid hehe. men det är de värt :)
imorgon blir det ännu en dag i Göteborg.kan se om jag kan uppdatera där ifrån :)
pyss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: