.

Bra helg

Kategori:

min helg har varit bra :) var på baby barn mässan på fredag och lördag. sedan när jag kom hem på lördagen följde min älskling med mig hem :) så blev det att kolla BB och mysa :) sedan på söndagen tog vi det mest lugnt :) så åkte vi hem till kristian på kvällen:)
idag blev det en kort dag i skolan. kom dit kl 8 eftersom jag åkte samtidigt som kristian. men redan 20 minuter senare fick jag sån huvudvärk och var så otroligt trött. eftersom kristian inatt fick en kraftig huvudvärk så han var vaken , vilket höll mig vaken. så blev att åka hem vid 10 :)
så nu sitter jag och redigerar och skickar bilder från baby barn. tar lite tid eftersom det blev ca 35-40 fotograferingar ;)
ska bara skicka några till bilder nu sen ska jag ut till min häst och gosa :)
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: