.

bra dag!

Kategori:

haha var en riktigt rolig och bra dag i skolan idag!
vi skulle som sagt spela in film till plusgymnasiet så det blev massa flum,filming,interjuvande,hänga gubbe, m.m på bästa gymnasiet!:D också sen pricken över i:et så fick jag sluta 20 över 2 istället för kvart över tre då vi egentligen skulle sluta,hihi (a) sen när jag kom hem fixade jag och pappa en sak som jag berättar för er i veckan ;)!
blev sedan att dra ut till stallet och fixa hästarna och sedan tog jag in gunsan och brostade henne :)
nu har jag bara suttit och tatt det lungt en stund,håller också på uppdaterar min iphone,så får se om det blir någon förbättring! hoppas det,eftersom min iphone har varit riktigt seg på sista tiden!
men men,nu ska jag lägga mig i sängen och kolla Bröllopsfotografen och äta chips,och sen blir det BB,hihi
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: