.

mina senaste dagar

Kategori:

Ledsen för att det inte har blivit någon uppdatering på några dagar!
men i torsdags drog jag som sagt till älsklingen på kvällen :D följde med hans pappa och helen för att hämta upp kristian och alex i gbg!;D  sen på fredagen tog vi det mest lugnt och kollade film åå så :)
lördagen spenderade jag på SM i brottning, eftersom vi skulle livesända där ifrån och fota. sen efter det åkte jag och kristian hem till honom med hans bror och flickvän :) på kvällen fyllde vi upp badkaret och tillbringade nästan en timme där, älskar att bada i bubbelbadkar! sen gjorde vi popcorn , hade kakor och sååå och så var det meningen att vi skulle kolla film men jag blev så otroligt trött så jag slocknade nästan direkt haha :(
söndagen tillbringades också i brottarlokalen. efter det åkte jag till bua där kristian hämtade upp mig vid busshållplatsen så åkte vi till oliver där dom spelade poker, efter det blev det pizza / kebabtallrik för mig,kristian och alex :)
och sen film på kvällen igen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: