.

Göteborg,Gekås,Kattungar!

Kategori:

Tänkte berätta om gårdagen!
började med att jag och älsklingen gick upp tidigt för att bli hämtade utav jennie,så åkte vi till Göteborg och gick på universeum! gillar det stället! träffade även skandal mattiaz där!;D han sålde korv,haha ;)
sedan åkte vi till ikea en snabbis och sen bar det av hemmåt,men då åkte vi även till gekås en liten snabbis. fick då ett sms utav min syster att min katt fått ungar! tre uber söta ungar blev det!!:D
idag har det inte hänt så mycket, följde med mamma till stan då vi körde kristian till hans buss. han åker till norge imorgon på skidsemester så det blev lite tråkigt att lämna honom idag :(
har fixat mig lite nu och ska bara äta något och sedan drar jag mig på fest med min syster!
GLAD PÅSK!
jag och mina söta!



denna sista lilla busen var väldigt svår att få kort på eftersom han inte ville vara stilla ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: