.

nu, two and half men!

Kategori:

Dagen började inte bra då jag först hade jätte svårt att ta mig upp ur sängen,och sedan när jag skulle köra till bussen så ville moppe fanskapet inte starta -.- så fick springa in och väcka pappa och ta oss ner på tre minuter , det var inte lätt men det gick..nästan, fick köra ikapp bussen ;) menmen, sen har dagen bara rullat å och varit väldigt bra och chill! kom till skolan och gjorde ett matteprov,nöjd!:) och sedan hade vi svenska , då började vi på att skriva en mall typ över en film/scen :) jag och elin skrev ihop en riktigt fin liten mall ;) sedan fick jag reda på att idrotten var inställd,så vi slutade då efter svenskan, allså klockan 12. sjuk sweeet! :D då drog jag och Mirelle till willys och köpte oss lite mat, och sen åkte hem :)
och sen har jag typ bara suttit framför tvn och bara tatt det lungt :)
nu ska jag kolla two and half men! Älskar min favvo serie <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: