.

mina dagar

Kategori:

har inte blivit någon bloggning pga att jag har haft fullt upp denna veckan!
i onsdags var det att komma till skolan klockan 10 då jag och några från skolan drog ner till halmstad på gymnasiemässan :) kom hem vid 9 tiden igen. sen var det att vara i skolan klockan 8 på torsdagen och ner till halmstad igen. var roligare den dagen pga att alla 9or från varberg kom , så man kände dom som var där :) sen eftersom jag var med båda dagarna så fick jag sovmorgon på fredagen :D så började 20 i 11 :) och då fick vi julmust,godis,choklad och bullar utav våran rektor:D lovely!
igår blev det stan en stund med Natalie efter skolan :) Blev en skjorta och ett par leggings :) sen blev det bussen hem till kristian :)
idag åkte kristian vid 9 tiden ner till falkenberg för han skulle hjälpa någon med en bilmotor :)så nu sitter jag bara och väntar på att han ska komma hem!:)
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: