.

max 1 h

Kategori:

fy fan vilken natt asså :( kunde verkligen inte somna igår ,låg vaken till ca kl 6... och skulle gå upp klockan 7.. fy fan!  och sen när jag kommer till skolan så ska vi ha 3h medieproduktion, och då fick vi jobba med sånt vi inte var klara med. sen var det lunch,men den skippade jag och Natalie eftersom det luktade blä :o så fick låna Älsklingen kort och gå till Willys hihi (A) världens goaste kille<3
sen var det iaf en 3h medieproduktions lektion till på eftermiddagen ;) men dagen gick ändå ganska fort :)
så blev det halv 4 bussen hem.och då åkte Gabbi med den :D var sjukt längesen jag träffade henne! pratade om allt mellan himel och jord!
sen skulle egentligen jag och Mie gå på Zumba ;) men det var typ inställt :s tråk
nu ska jag göra klart en medie uppgift :)
PUSS
Gabbi<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: