.

Dagen

Kategori:

min dag började ju inte så bra, vaknade och kollade på klockan som va 10 i 8! fick lite smått panik och flög upp ur sängen, snabbt fixa mig och sedan bar det av till skolan.
har inte haft så himla "jobbiga" lektioner idag,mest slappa :) slutade vid 2 pga inställd No lektion,underbart!Sen jag kom hem vid kvart över 2 har jag hunnit med att damsuga hela huset,tatt ur all disk ur diskmaskinen och satt in nytt, tömt soptunnan och eldat. omg... fick liksom en liten städkick (a)
hoppas att pappa kommer hem med mina två nya gaderober idag,så att jag ska börja möblera om i rummet :)
sedan klockan 6 - 8 idag är det öppet hus på min skola,så ska vara där och fota ;)
nu ska jag ta något att äta eftersom skolmaten va sjukt äcklig'!
puss hörs sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: