.

dagen

Kategori:

kristian håller på hjälper min syster med en gaderob,så tänkte passa på att blogga så länge :)
idag efter skolan åkte jag in till stan och mötte upp älsklingen :) han hade varit gullig och köpt rosor till mig då (a) hihi,love ya!
iaf så gick vi runt lite på stan. fick lämnat tillbaka min byxdress som jag inte var helt nöjd med. och sedan gick vi till kristians gamel farfar? eller hur blir det om det är kristians farfars far? ah iaf.var där en stund och fikade och hade det mys :) sedan hämtade pappa oss så åkte vi hem till mig. har inte gjort så mkt mer än att typ gosat med kattungarna som e helt cp nu :p hur pigga och busiga som helst ;)
ska hoppa in i duschen snart och sedan sova. för jag ska ju trots allt jobba imorn ;) och då får Kristian här hemma och typ vara med min syster eller nått. dom satt och planerade innan allt dom skulle göra.och det var typ fika med jennies bil och min moppe :p på kvällen kanske det blir grill :)
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: