.

Andra Avenyn

Kategori:

var hemma idag med. har faktiskt varit duktig och skrivit en uppsats , som inte ens var min. snäll jag e va?;)sedan har jag laddat ner hela sesong 1 av Andra Avenyn,så har kollat på en jädrans massa avslutt idag(a)imorgon drar jag mig nog till skolan,får se på morgonen hur jag mår :) sen så hämtar mamma mig vid halv 3,hem och äta och packa för att sedan dra på "en hemlig resa" med klassen :p får la se vad det kan vara ^^efter det hoppas jag att jag hinner åka till min älskling,som jag saknar ganska mycket!
puss!

Kommentarer

  • Emelie Johansson säger:

    oj tänkte inte så långt.. blev det mycket blött i sängen? :/ Jag hade liksom redan på mig dubbel blöja och lagt en handduk i sängen så det skulle vara torrt men det blev blött ändå :$

    2011-05-13 | 08:30:14
    Bloggadress: http://emeliiiejoohansson.blogg.se/
  • Linda säger:

    Godkväll! Nu är vinnaren av armbandet utsedd. Kika in och se om du hade turen idag :)

    2011-05-13 | 22:24:40
    Bloggadress: http://liinda.myshowroom.se

Kommentera inlägget här: