.

senaste dagarna

Kategori:

i torsdags åkte jag till min bejbi så åkte vi och köpte pizza och kebabtallrik och åkte hem till honom och satte oss framför en film,love ya!
på fredagen vaknade vi upp och märkte att det var jäääävligt varmt! så vi satte oss ute i solen med Alex,spelade lite fotboll me. och kan säga att jag har fått en ganska fin bränna :o haha. efter en stund kom adrian och henke, så drog jag in till stan pga att dom skulle lana sen ;) så mötte jag upp världens bästa Emelie! så gick vi till blådörren och tog en fika och snacka skit ;)
sen när jag kom hem satte jag mig ute i solen igen.
sen vid 11 tiden kom Bäckis och Christian hit,så satte vi på wallander,men alla tre typ sov när den va slut. och jag sov mer än halva filmen haha :p
sen vid 1 tiden när filmen var slut var dom för trötta för att köra hem så dom gick in och la sig på soffan.
så blev jag väck vid 6 tiden idag av att dom skulle åka för att dom skulle till anneberg vid 7 ;)
men jag somnade om ganska fort igen och vaknade sen vid halv 11 tiden ;) och då gick jag ut och flyttade hästarna till en annan hage och gick ut med vatten :) och nu sitter jagoch nötar andra avenyn som vanligt,och en kopp kaffe framför mig ;)
puss!
fin bränna..
bilden blev inte så bra,kan ju säga att det är värre irl! :o

Kommentarer


Kommentera inlägget här: