.

Läskig kväll!

Kategori:

Igår var en riktig läskig och jobbig kväll! Ca en timme efter jag skrev inlägget att vi kolla på film så hör vi helt plötsligt att det riktigt slår i väggen/fönstret! Och ett högt ljud som lät som någon hade en hand för munnen och ropa på hjälp!!! Jag och Mirelle får total panik, och tror att det är någon utanför som ropar på hjälp! Så vi springer och väcker mamma och pappa som går och kollar, och mamma säger då att det låter som en katt. Jag lyser ut med en lampa och ser min Mattias! Springer ut till henne(ja min katt heter mattias även fast hon är en tjej) och då är hon som helt drogad! Hon ramlar fram, fräser och går in i saker! Och har ingen kontroll över sig! Kristian slänger en handduk över henne och bär in henne på mitt rum, så la vi en filt över henne, för så fort man lyfte på den lite fick hon panik och försökte ta sig där ifrån, och hon kan allså inte stödja på benen alls!:( Efter några timmar somnar både hon, jag och Kristian. Och idag när vi tog bort filten var hon lung och normal, men ändå väldigt svag och hade blivit skit mager! Och hade inga sår eller bitmärken eller någon annan skada. :( någon som vet vad sjutton som kan ha hänt med henne? Liksom, vad kan bankandet i väggen komma ifrån? Och vad har hänt henne? :( sjukt tacksam för svar!
älskling <3

Kommentarer

  • Natalie Markusson säger:

    Det finns många idioter som inte förstår att djur också är en levade varelse...

    Jag säger inte att det är så men många kan leka med ett djur precis som det var en leksak. Tex spaka på den, slänga in den i väggen och helt enkelt låtsas som att det är en boll..

    Jag har själv sett idioter som gjort så med sina katter..

    Så kanske var det gäng idioter som var ute samma kväll..

    Hoppas både hon och du mår bättre. Älskar dig!!

    2011-06-21 | 12:29:51
    Bloggadress: http://natalielovisamarkusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: