.

hejhej

Kategori:

kom hem från kristian för en liten stund sen. åkte till honom igår efter jobbet, ville inte vara hemma. känns så otroligt tomt utan lilla Eddie :'/ hoppas du sover gott älsklingen♥
idag har det ju varit sjukt varmt! så jag,kristian,alex och henke åkte till videberg så skulle dom bada,jag skulle igentligen me gjort det med det blåste så otroligt mkt så jag skippade det ;)
senare åkte vi hem och duschade för att sen åka till pizzan i bua. käkade nog den godaste kebabtallriken på evigheter! efter det blev det glass. vågade mig på att smaka daim pear dream, sjukt god!
när vi kom hem igen satte vi upp deras studsmatta! ;) sjukt lyckat haha!
nu ska jag ladda ner film och tagga skoldagen imorn!
sommarens glass!♥

Kommentarer

  • kajsa säger:

    H&M :) Var på rea nu det sista också så kostade 199. Sitter väldigt fint på:)

    2011-06-06 | 22:55:53
    Bloggadress: http://lkajsa.spotlife.se
  • Kajsa säger:

    Ja, den hänger precis i ingången :) Ja, jag köpte min i Göteborg men bytte till en mindre storlek i varberg:)

    2011-06-07 | 16:46:42
    Bloggadress: http://lkajsa.spotlife.se

Kommentera inlägget här: