.

Pizza

Kategori:

Var precis och köpte pizza med Mille och Rasmus. men som jag är så orkade jag knappt en 4e del utav pizzan, trots att pizzan var liten (a) så Jennie fick den istället ;)
imorgon är det torsdag vilket betyder att det är två dagen kvar för veckan som kristian jobbar! och på fredag får jag träffa honom! fy satan va jag saknar honom! :(
men på Söndag ska vi nog till Liseberg! :D
nu ska jag dra,puss!
.
Vi hade varit tillsammans i ca 2 veckor när denna bilden togs (a) och nu är det över 14månader vi delat tillsammans♥älskar dig något sjukt mycket!♥

Kommentarer

  • Emelie Johansson säger:

    Om jag inte minns helt fel så kan det ha vart jag som tog den bilden, stolt isf (a)



    Mina sötisar! <3

    2011-07-21 | 23:07:56
    Bloggadress: http://emeliiiejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: