.

heeej!

Kategori:

inte haft någon tid att blogga denna helgen pga att jag haft fullt upp :)
i lördags drog jag och kristian in till stan och skulle köpa present till hans pappa,men hittade inget haha ^^ sedan på bussen hem somnade Kristian,och jag satt och smsa. så vi missade våran hållplats vi skulle av på (A) så fick gå en liten extra bit (A) hihihih....
sen så var det kalas för kristian pappa. sen vid 7 tiden drog jag till Emma och Sofie på Sweet sixteen ;)
riktigt lyckad kväll med underbara tjejor! tusen tack! <3
.
och idag har jag och kristian bara mest tatt det lungt som alla söndagar :)
och nu är jag hemma pga att kristian ska jobba imorgon. lite synd att vi inte träffas imorgon eftersom vi har 15 månader :(
Puss och godnatt.
Ps: kolla vad som hängde på min gaderob när jag kom hem!:D
Tack mamma!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: