.

Godmorgon

Kategori:

Godmorgon godmorgon. Vaknade för typ en kvart sen men Kristian ligger och sover som en stock igemte mig ;) så tänkte passa på att berätta om helgen! I fredags förmiddag drog jag in till fältet och träffade saknade Natalie!<3 sedan på kvällen drog jag och älskade Emelie in till stan! Och under kvällen träffade jag massa underbart folk! Vid halv 2 tiden åkte jag och min älskling hem till mig pga att de blev så dåligt väder. Lördag förmiddag åkte vi in till fältet med mamma och pappa och gick runt och kollade lite.sedan åkte vi till Henke en lite stund och sedan hem till mig och åt. Sen åkte vi hem till Henke igen och började drickandet ;) Vid halv 11 drog vi ut till bua på makrill! Där jag träffade underbara människor också :D sedan när de tog slut där bar det av till marinabaren ;) vid 20 över 2 drog jag och Kristian hem. Vi hade två cyklar, men lånade ut den ena till en kompis och tog en annan , som va punka på xD och sen fick jag också punka :( så cyklade på två punkterade cyklar från bua till ringhals, sedan slängde vi den andra cyklen i diket och ledde den andra sista vägen hem ;) var hemma typ 20 i 4 ;) puss på denna Helgen ! Tack ALLA!<3
Ville bara tillägga att jag älskar min pojkvän mer än något annat på denna jord!

Kommentarer

  • Natalie Markusson säger:

    Har saknat dig något enormt när du varit borta, var underbart att träffa dig igen.

    Tyvärr åker ju jag bort nu i två veckor så vi lär väl inte ses på ett bra tag...

    Puss

    2011-07-17 | 22:26:57
    Bloggadress: http://natalielovisamarkusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: