.

mysigt lov

Kategori:

måste säga att det varit ett skönt,utvilat,mysigt lov :)
har tillbringat hela mitt lov med min älskling,som ni nog redan förstått ;)
fast i måndags åkte jag hem med min syster.så åkte jag,jennie,mirelle,mamma och jocke ner till halmstad,sanarpsbadet :) precis när vi kom in va Kigge och Granvik och två till jag inte känner där :) så blev virrvel grejen ett antal gånger med dom :p haha.rolig dag iaf ;)
i tisdags mådde jag skit.vaknade vid 8 av att jag frös sjukt mkt.tog på mig ett till täcke och somnade om.vid 10ungefär vaknade jag igen,och kände att något var fel. jag hade otroligt ont i huvudet,i hela kroppen och hade ingen ork alls i kroppen. somnade om sen. vid 1 va jag uppe på toa.sen sov jag igen till halv 4.då jag gick upp och satte på kaffe och försökte vakna till.kvart i 4 låg jag i sängen igen.och sov till min älskling kom till mig vid 7<3  han fick mig på bra humör igen,och fick upp mig ur sängen<3
orkar inte berätta mer om lovet :) men det har varit mysigt,tack bby<3
nu ska jag ta mitt kaffe hihi.puss
..
skola imorn btw :o WHAAAT! ...sista terminen i 9an,sista terminen i Rolfstorp,sista terminen med en söt klass,sista terminen innan det bär av till LBS med Amanda! kommer bli bäst<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: