.

Klockan är nu 07:50 och jag är VAKEN Woho

Kategori:

lyckades faktist ta mig upp vid 20 över 7 idag ;) inte illa inte illa. nu sitter jag och diggar musik och äter frukost och myser med Brolle :) (katten)
får la se hur min första skoldag blir ;o hoppas på det bästa ;) ska jobba upp mina betyg nu det sista:) fast har faktist bara ett IG (a) och det är i kemi som jag fick sista terminen i 8an,bara för att vi hade vikarier hela tiden och hon verkligen hatade mig -.-' och eftersom vi inte jobbade med kemi första terminen i 9an så sitter ju mitt IG kvar där -.-
inte bra.
men nu har jag inget kul att säga :)
jo förresten , vecka 8.allså sportlovet så åker jag och älsklingen upp till Norrland,till Kristians mamma :) underbart. tåg biljetterna är beställda den 19 och hem åker vi på lördagen efter tror jag det va:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: